7 Nisan 2012 Cumartesi

Solan Shawl...















Herkese  iyi geceler dilerim.Üyesi olduğum HOBİEVİMİZ FORUMU'nda  arkadaşlarla  birlikte  yaptığımız etkinlikte,bu Solan Shawl  modelini ördük.Sizlerde yapmak isterseniz   forumumuza  buyrun :)

Bu benim şişle ördüğüm ilk şalım.İlk acemilik diyeyim.Gerdirme işlemini yaptım ancak istediğim sonucu alamadım;manken üstündeki ilk  üç resim gerdirme sonraki hali ancak istediğim sonucu alamadığım için bende ılık ütüyle ütülemek zorunda kaldım.Böyle hem daha iyi oldu;hem de istediğim büyüklüğe kavuştu.İlk başta  biraz küçük gibime gelmişti ancak ütülendikten sonra gayet iyi durdu...Sizce nasıl olmuş?

13 yorum:

Noblesse dedi ki...

Arzucum nefis olmuş, beğenilmeyecek gibi değil ki, bayıldım, ellerine sağlık.Bazı siteler örme şemalarını birşey göndermeden vermiyorlar ama benim gibi şemasız öremeyenlerin gönderecek birşeyi olmuyor ve sitenin şemalarını göremiyorum inşallah sizinki öyle değildir.

Arzu'nun hobileri dedi ki...

Noblessecim çoookk teşekkür ediyorum canım.çok sevindim gerçekten...Sen üye ol foruma, seve seve yardımcı oluruz canım.sevgilerimle... :)

yöresel yemek ve örgü dedi ki...

Ellerine saglık ay çok güzel harika bir şal olmuş arzucugum güzel günlerde kullan kış bitti ama bir kaç gün daha kullanırsın gelecek kışda hazır olur benim maharetli arkadaşım

maria dedi ki...

cok guzel sal

mari

ulusoydantel dedi ki...

çok güzel olmuş canım ellerine sağlık bidenem...Gerdirme de en az 2 gün beklemen lazım ve birde nemliyken kesinlikle almıyoruz...bende vlad şalımı ütülemiştim sabırsızlıktan bekleyeyemiştim...
süpersin sesiz takılınca bitmeyeck sanmıştım maşallah sana istediğin tüm açıklamalr sana açık neyi istersen canım benim...
ulusoydantel

narin dedi ki...

ellerine sağlık iyi günlerde kullan arzucum bende örmek istedim sağolsun forumdaki arkadaşlar yardımcı oldular şemasını gördüm ama çok karışık geldi bana öremedim :(

comet70 dedi ki...

ellerine sağlık Arzucum harika olmuş çok hoşuma gitti güle güle kullanılsın canım

Arzu'nun hobileri dedi ki...

Safiye ablacım, çok teşekkür ederim güzel yorumun için ,sende çok marifetlisin :)

Maricim ,çok teşekkür ederim canım.

Filizcim ,canım çok sağol, valla bu defaki böyle olsun.semeleyi yaparken daha dikkatli olurum inşallah.İki gün bekleneceğini bilemedim ben gece gerdirdim ,gündüz saatlerinde kuruydu çıkardım iğnelerden, istediğim gibi olmayınca bende ütüledim :)tekrar burdan da teşekkür ediyorum on parmakta, on marifetlim :)sanda maşalah canım :)

Narincim, çok sağol canım,nerde takıldığını söyle yardımcı olalım.Filiz ,gayet güzel açıklamış.Kart zaten bir tane vardı .Sonradan da hep karta bakıp yaptım.Bence vazgeçme canım :)

Fundacım beğenmene çok sevindim canım.çok teşekkür ediyorum.

Hepinize sonsuz sevgiler benim sevgili arkadaşlarım.Hepinizi çok seviyorum.:)<33333333333333333333

yaseminlerim dedi ki...

Arzucugum harika olmus ilk isin olmasina ragmen superrrrrrrrrrrrrr guzel olmus ellerine yuregine saglik gule gule kullanasin canim iyi aksamlar dilerim sevgilermi biraktim:))

Marifetane hobi dedi ki...

Arzucuğum şalın harika olmuş ben cesaret edipte başlayamadım bu şaldan.çok sevdiğim bir model ellerine sağlık canım güle güle kullan inşaAllah..

Arzu'nun hobileri dedi ki...

Canım ablam benimmm.çok teşekkür ederim.benden de kucak dolusu sevgiler ablama :)

Haticem çok sağol canım .Bence sende dene; hiç gözünde büyütme.çok teşekkür ederim , amin canım. :)

el emeğim göznurum dedi ki...

ellerine sağlık canım bu ne güzel olmuş maşallah canısım

Arzu'nun hobileri dedi ki...

Çok sağol Mevlücedim.canım arkadaşım benim.:)çok teşekkür ederim.:)